Inklapbare content

Veel gestelde vragen

Niet gevonden wat je zocht?

Hoe wordt mijn fiets afgeleverd?

Alle fietsen worden voor 85% afgemonteerd in een stevige doos geleverd. Dit betekent dat onze gediplomeerde monteurs alle fietsen eerst volledig nalopen voordat de fiets aan u wordt overhandigd. Tijdens deze controle worden de versnellingen en de remmen afgesteld, zodat wij er zeker van zijn dat uw fiets 100% in orde is.

Afhankelijk van de fiets moet je het volgende nog monteren:

  • Het voorwiel monteren
  • Het stuur en zadel monteren
  • Remmen afstellen en trappers monteren

Op welke dagen bezorgen jullie?

Heb je een fiets besteld op werkdagen voor 17:00 uur? Dan wordt deze op doordeweekse dagen (maandag t/m zaterdag) bezorgd. Je krijgt per mail een trackingslink zodat je het zelf kan volgen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Jazeker! Via een track en tracé link die je per mail krijgt kan je bestelling volgen. Zo weet je precies wanneer je je nieuwe aankoop ontvangt!

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Heb je een fiets besteld? Dan worden door onze fietsen vervoerder twee afleverpogingen ondernomen. Als je op beide momenten niet thuis bent, zal je bestelling naar ons retour worden gezonden. Neem dan contact op met onze klantenservice dan zullen we een nieuwe levering voor je inplannen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Indien je bestelling volgens de Track & Trace-code wel is bezorgd kun je bij je buren nagaan of zij het pakket in ontvangst hebben genomen. Controleer ook de handtekening die door de ontvanger is gezet. Hebben je buren niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij nemen dan contact op met onze vervoerder om na te gaan waar de bestelling is afgegeven.